onsdag 27 januari 2010

tjoho! idag är det onsdag. dagen började med att det var otroligt seeegt att komma upp ur sängen, sov så
jätteskönt! jag måste verkligen börja lägga mig tidigare, blir bara mindre och mindre sömn för varje dag
känns det som...

dagen har väl rullat på som vanligt annars, korv till lunch SÅKLART....! var hemma vid halv 6 sen blev det
tacos till middag, mums! skönt nog har jag INGENTING att plugga på just nu så har bara suttit och tagit det
lugnt framför tvn och kollat på robinson bland annat.

imorgon är det torsdag och då blir det ingen skola för min del hehe... har bara två lektioner innan lunch,
spanska och drama vilket inte känns så viktigt så jag tar lite ledigt och stannar hemma! sen vid 3 tiden ska
jag iväg till vällingby och fika med Angelica, ska bli trevligt! var otroligt länge sen vi ses, typ mer än
ett halvår skulle jag tro?

efter de ska jag nog möta upp med sara och sen får vi se vad som händer!
nu ska jag kolla på gossip girl och ha det mysigt:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0