Sista dagen på jullovet

Idag är sista dagen på jullovet, egentligen hade man ju velat ta en riktigt lång sovmorgon men jag var tvungen att gå upp redan vid 8 för att hinna ringa ett samtal, tänkte egentligen gå och sova sen igen men då hade jag blivit pigg, så istället fixade jag iordning lite frukost satte mig vid datorn med lite musik och skrivit lite av de sista på geografi inlämningen.

Nu tänkte jag gå och gosa ner mig i sängen och kolla på Rasmus på luffen som går på tv, jag verkligen älskar alla Astrid Lindgrens filmer! :) sen har jag faktiskt inga planer alls för dagen så vi får se vad som händer, eller jo, kanske ska på bio ikväll, min kära syster var snäll och bjöd med mig så ska gå med henne, Edwin och Viktor tror jag de var.


puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0