skärdgårdsdoktorn och monopol

hejsan hoppsan!
Nu har jag precis kommit hem till rehnlundarna! var även här igår kväll, jag, sara, lotta och johanna satt hela kvällen å käkade popcorn och kollade på skärgårdsdoktorn! första gången jag kollade på den serien faktiskt men den var riktigt bra faktiskt hehe !

Just nu sitter jag och sara här i hennes rum och bara snackar massa skit :) om ett tag kommer lotta och johanna , vi ska sitta hela kvällen och spela spel bland annat monopol så det kommer säkert bli stora fighter som vanligt då hahaha!

imorgon ska jag först åka och träna med lotta på morgonen och sen in till stan och ta en fika med fia, de ska bli kul och träffa henne det var alldeles för länge ssen vi sågs nu!


Lite bilder från våran myskväll igår :)


Lottisen & jag



Sarapara och johannapanna






Första officiella bilden på mig i glasögon! mobba mig inte :(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0