Städa -.-

Kom hem för ungefär en timma sen eller nått, sov hos jossan igår. Kvällen började med att vi möttes upp i bromma vid 21 och åkte sedan hem till jossans kompis där det var massa annat trevligt folk också:) lite efter 2 tiden började vi dra oss hem igen, men vi gjorde först ett stopp på OKQ8 i brommaplan och köppte med oss en Ben & Jerry chocolate fudge brownie! när vi kom hem satte vi på en film och klämde i oss hela glassen, mums!

Nu ska jag faktiskt ta och städa mitt rum som jag egentligen bore gjort för länge sen men man sjuter ju alltis upp det tills det ser helt förjävligt ut hehehe ....

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men förhoppningsvis kommer det upp något kul!

pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0