visste ni...

..att jag vill - att det ska bli sommar nu
..att min senaste kyss - var ett misstag ;)
..att jag lyssnar mest på - radio när jag duschar
..att jag pratar - ibland lite för mycket
..att jag inte gillar - vänner som förändras för mycket :/
..att min första riktiga kyss - var ute i regnet
..att kärlek är - det finaste jag vet
..att jag gillar att - festa och mysa med mina bästa vänner!  
..att jag alltid kommer att - älska min familj!
..att jag är hemligt förälskad i - snubben i vickys gamla klass som tydligen var tönt? (a)
..att sist jag grät var - när vicky sa att hon inte skulle byta skola, glädjetårar :)
..att min mobiltelefon är - röd och bra!
..att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag
..att innan jag går och lägger mig - säger jag godnatt till hela familjen
..att idag har jag - varit i skolan och haft prov
..att jag just nu tänker på - mamma och pappa som är på planet till new york
..att i kväll ska jag - hem till mormor och fira henne lite
..att i morgon kommer jag - vara i skolan och sen med vicky!
..att jag hoppas - att helgen blir toppen!
..att jag verkligen vill - att 2010 blir ett grymt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0