wokade nudlar!

Igår var det en väldigt mysig kväll, jag, sara, lotta och johanna satt först och spelade monopol, och de
var verklige helt hysteriskt! det blev en hel del skrik, svordomar, saker och ting slängdes på varann men
en jäkla massa skratt såklart hahaha! Måste nog säga att Lotta var värst på att fuska som snodde en sådär 2kr
från banken! Tur som hon har så vann hon också och körde sin snygga segerdans ;)

efter det vilda monopolspeladet var vi helt slut så vi satte oss och myste framför skärgårds doktorn med
rostade mackor och lite popcorn på de... vi ett tiden åkte jag hem och sov riktigt skönt till klockan var
halv 9, då åkte jag och lotta iväg och gymmade i 1,5h. Sen åkte vi in mot stan och mötte upp Fia i kungshallen
och käkade lunch, jag och lotta delade på en enorm tallrik med wokade nudlar, så otroligt gott!

sen drog vi vidare och satte oss på ett litet mysigt cafe och tog varsin chailatte och snackade lite skit :)
sen var jag tyvärr tvungen att dra hem för att hinna med att plugga lite, usch...




Monopol junior <3


jag trodde jag skulle vinna med alla mina pengar men tji fick jag....


Kommentarer
Postat av: Vinnar Lotta

HALLÅ DÄR! JAG FUSKADE FAN INTE, DET VAV JU NI SOM FUSKADE OCH VISST JAG TOG 3 KRONOR FRÅN BANKEN MEN DET VAR FÖR JAG TYCKTE ATT JAG FÖRTJÄNADE DOM MEN NI FICK JU FAN TILLBAKA DOM ERA JÄVLA FUSKARE!



skriker med en otroig ljudnivå och håller en julmust flaska som jag dunkar i väggen, kastar på johanna och tillslut slänger så hårt jag kan i golvet ROFLMFAO



*SEGARDANS IN YA'LL BITCHES FACES*

Jag älskar dig något otroligt vicken <3<3<3

2010-01-13 @ 22:29:12
URL: http://rehnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0