bio ikväll!

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, på dagen cyklade jag och issa ner till kaggeholm för att åka ut och paddla ett tag, men när vi väl var framme och tömt kanoten på vatten så börjar det såklart ösregna, åska och blixtra! Vi satte oss snabbt på cyklarna igen och cuklade hem. När vi kom hem då brakade verkligen helvettet loss! herrugud vad de haglade och väggarna skakade av åskan! så istället för att paddla satt vi hela familjen och spelade UNO, riktigt kul och mysigt faktiskt :)

Nu har jag precis duschat och tänkte göra mig en macka och sätta på tvn och se om det är något bra :)

Ikväll blir det bio med världens bästa Josefine! ♥

Och imorgon blir det Mallorca, så jag hoppas verkligen att vi slipper någon strejk eller annat krångel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0