grävling

Just nu sitter jag i köket och kollar på did you hear about the morgans, rätt kul film fast de hackar massa just nu så de suger! Kom i alla fall hem med 12 bussen, var i tanto med sara, lotta, fia och några av deras kompisar. Under kvällen fick jag även ett sms av jocke där de stod: "gissa vad jag såg springa över din tomt nyss!? :o"
Då hade han tydligen sett en grävling springa omkring där, jag ba shit hur fan ska jag våga gå hem sen??? i alla fall så slutade de med när jag gick av bussen att när jag nästan var hemma sprang som en dåre mot busshållplatsen igen samtidigt som jag panikringer mamma som låg och sov, hon fick sätta på sig morgonrocken och gå och hämta mig hehehe... :(

nu ska jag kolla klart på filmen sen ska jag sussa :)
puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0