mallorca

Just nu sitter jag ute i solen utanför hotellet som vi har brevid lägegnheten där vi bor, trodde man skulle kunna komma åt internetet innifrån lägenheten men de var typ en meter för långt bort, menmen det här funkar ju prima i alla fall! Om ett tag så tänkte jag ta mig en promenad ner till staranden till en elektronikbutik och köpa mig ett par nya hörlurar för mina har gått sönder :( ska ta mig en sväng förbi apoteket här brevid också och köpa ett par öronproppar, har nämligen haft liiiiite(mycket) problem med att sova här eftersom min kära far har fått för sig att snarka varenda jäkla natt... :( idag har vi i alla fall bara legat på stranden och solat, jag och issa tod också en lång promenad längs hela stranden och herre jesus vilka benmuskler man lär få av de, rikigt ansträngade att gå 4 km i sand faktiskt!

igår var mina kusiner här och det var jättkul att se dom igen, vi var på stranden och spelade strandtennis och volleyboll och sen på eftermiddagden gick vi till poolen och badade. är dock lite besviken på väremn här, det brukar vara mycket varmare än vad det är nu, och på kvällarna till och med fryser man! men det blir varamre för varje dag som går så snart kommer nog den riktiga hettan :D idag eller ne imorgon tror jag är det San Juan här i spanien, då på kvällen innan alltså ikväll så brukar man sitta på stranden och grilla och det ska även vi göra ikväll. hela stranden brukar vara helt fullsmockad med människor och senare vid tolvslaget brukar det bli massor av fyverkerier :)

sen imorgon ska vi gå till markanden och se om man kan hitta något kul där att köpa!

ne nu börjar mina batterier på datorn att ta slut!

Puss och kram♥

har ite en blakaste aning om hur fan jag ser ut på bilden för solen är helt i vägen men skitsamma :P


lite av den "fina" utsiketn vi har utanför lägenheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0