MALLORCA

Har precis käkat klart min frukost, passade på att sova ut ordentligt idag eftersom vi ska åka hemifrån runt kl 3 inatt, vid 6 går planet från arlanda och typ klockan 10 har vi landat på mallorca, då blir det bara att åka hem och byta om för att sen gå ner till staranden och njuta av solen och värmen :D igår så pacakde jag och issa ner alla kläder vi skulle ha med oss, idag ska vi packa skor, och sen kom vi på imorse vad vi hade glömt att packa ner! BIKINI! hur tusan kunde man glömma bort typ de viktigaste av allt???? 

Tror issa ska ha med sig sin dator till mallis och om vi lyckas koppla upp oss på nått internet på nått av hotellen runtikring så kommer jag säkert blogga lite därifrån annars så blir det här det sista inlägget jag gör till jag kommer hem den 1 Juli.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0