sola och bada!

hola amigos!
nu äntligen börjar de bli riktig medelhavsvärme här nere på mallis! häromdagen var på marknaden då köpte jag en väska, två par shorts, trosor och ett par solglasögon. senare på eftermiddagen var i inne i palma en snabbis också och då köpte jag ett linne och en ring, sen hann jag inte köpa något mer för vi var tvungna att åka hem för vi var senare på kvällen hos mina kusiner och käkade middag :) väldigt trevligt var det och fick även en liten present av dem, fick en väska, och i väskan fanns det en handduk, en neccesär med lite smink och en tommy hilfiger parfym :) annars händer det int så värst mycket här, ligger mest och steker i solen på playan eller vid poolen! har även vart ute och sprungit lite längs strandpromenaden och igår fick jag även med mig min kära syster på en runda!

haha just idag när jag låg vid poolen och solade, hade typ somnat så kände jag att det var något som drobbade på mig jag antog att det var typ issa som droppade vatten på mig men så var inte falllet! utan det var en JÄVLA FÅGEL SOM HADE SKITIT PÅ MIG!!!!!! :O hahah fyfan!

ne nu ska jag gå in och sätta på mig bikinin igen och gå till playan med mina kusiner!

ha de bäst och jag saknar dig bull jätte mycket!PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahahahahaha en fågel har babjsat på dig! från och med nu så får du heta fågelbajs victoria enligt mig! :DDD <3 puss skynda dig hem, jag saknar dig <3<3<3<3<3

2010-06-27 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0