Cougar Town

hejsanhoppsan!

Just nu ligger jag i min säng och har de skönt och kollar på massa avsnitt av cougar town :) Igår i alla fall så var jag hemma hos jossan ett tag efter vi slutat och hennes syrra klippte mig, det blev fräscht och fint, hon är jätteduktigt! :) sen åkte jag hem duschade, åt middag och kollade lite på lets dance. sen vid 22 tiden gick jag och mötte Johanna, Erica och Patrik vid bussen och gick hem till Jocke. Vi satt först och spelade malarky, snckade och hade kul sen började vi kolla på en film som hette 2 dagar i paris men den verkade så dålig så vi bytte ganska så snabbt och kollade på kopps istället. Johanna sov i stortsett som en stock genom hela filmen och snarkade till emellan åt, jag somande också till ett bra tag hehe.... vid tre tiden gick sen jag, johanna och erica hem till mig för att sova, vaknade sen vid halv tio tiden och gick sen upp och åt lite frukost efter ett tag sen följde jag dom till bussen i det fina vårvädret! HELA 12 GRADER UTE NU! :D

ne, nu ska jag fortsätta kolla på cougar town ;)

föresten, nu är det bara 18 dagar kvar tills vi drar till köpenhamn tror jag! :D





Kommentarer
Postat av: jag snarkar inte alls det snoris!

söt tjej! ingen femfemma här inte haha;)

2010-03-21 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0