:)

hejsan hoppsan! nu var det ett bra tag sen jag skrev... men idag har jag i alla fall varit på arbetsintervju på gröna lund! tror det gick ganska så bra men de väntar att se om jag fick jobbet eller inte... gick sedan runt i stan ett tag och kollade lite sen åkte jag mot lilla ekerö och träffade ferdaws ett tag :)

hade egentligen tänkt försöka hitta på något kul ikväll men jag somnade som en stock i fotöljen när jag satt och kollade på tv, det var i storsett omöjligt att hålla ögonen öppna hur mycket jag än kämpade, men nu ska jag gå och mysa ner mig i min varma och sköna säng med cosmopolitan och sen sova.

imorgon ska älskade lotta komma hem till mig, vi ska sätta på oss våra täckisar och ta en promenad och skvallra om allt mellan himmel och jord, var alldeles för länge sedan vi träffades så vi har mycket att ta igen! 

 
haha, alltid lika snygga...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0