flum

nu sitter vi i datarummet och skriver om migration och integration, intressant... snart har vi ekonomiprov,hjäääälp!! vicky ska på bio med sin syster efter skolan, hon ska se remember me med robert pattinson. jag ska på dans med agnes! sen ska jag plugga franska medans jag bajsar.

victoria är hungrig så hon ska gå och äta sitt bajs. vi ska kolla på en film med blåbärsspya någon dag, spännande. en tjock tant står och slår barnen dom är rädda och sen får dom äta hennes blåbärsspya, gott!
sen är det en kråka som tappar ögat, vilken film? dem som svarar rätt får en puss på skinkan!

nu sitter victoria och gråter så jag ska ta och leka linus på linjen och muntra upp henne.

puss <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0