shopping, middag, bio

nu ska jag snart åka in till stan och möta vicky! vi ska prata taktik och shoppa lite och sen ska vi möta upp våra föräldrar för middag! får se hur det här blir :P sen ska vi på bio och se shutter island, aah :O

igår var jag först med elin på dagen, hon är mysig! sen åkte jag och freja till brommaplan och hyrde massa bra filmer och sen till pizzerian och köpte mat och sen hem och titta på dating in the dark, DH, cougar town, första säsongen av OTH, ronja rövardotten, tzatziki och hannah montana. när vi sätt alla dom var klockan typ halv sju på morgonen och då gick vi på prommenad och sen gick vi hem och sooov!! sjukt mysigt hade vi iaf! <3

imorgon åker jag till kusinerna i leksand!! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0