skola, dans, mat, syntest

idag har jag först vart i skolan och vi var på hällsokontroll och lite så. jag och vicky lånade danska lexikon i biblioteket så nu är vi riktigt redo för våran resa! ska bara plugga in lite danska först :P efter skolan åkte jag direkt till blackeberg och övade med dansen ett tag, vi är så jävla grymma tjejer! jag hade typ galen träningsvärk i axlarna kände jag då, ajaj :/ sen kom jag hem åt middag med mormor och sen har jag och pappa åkt till vällingby och gjort en syntest så snart är jag redo att börja övningsköra!! :D

idag bråkade jag och vicken för typ första gången :O men det gick över sen när vi blev glada igen! hon är rätt söt fast hon slår mig ibland! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är också väldigt söt fast du alltid petar upp pennor i min näsa.....



puss på dig <3

2010-03-22 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0