tråkig fredagskväll......................

Idag har jag som vanligt varit i skolan, hade bland annat muntlig presentation om en kändis eller liknande på engelskan, jag pratade om Jessica Alba. sen till lunch var den pannkakor, jag och jossan försökte slå vårat rekord men vi orkade inte så vi gav upp!  sen vart det bara matte, det var rätt lugnt, vi tog en låååång rast och sprang i trappor och filmade slowmotion heehehe, kul!

har bara varit hemma hela kvällen idag, kände att det behövdes.. har varit duktigt och pluggat massor faktiskt! har snart skrivit klart hela idrotten ska bara skriva de sista nu snart så det känns väldigt skönt!

kollade också på solsidan och åt Ben & Jerry mums!

imorgon ska jag möta jossan i bromma vid ett sen ska vi iväg och leta jobb, så vi får hoppas det går bra!
sen på kvällen får vi se vad som händer, inget 100 bestämt än.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0