10 skoldagar kvar till SOMMARLOV!

började kvart över åtta med eget arbete på svenskan, fotboll på idrotten och vi ägnade tiden åt kullebyttor när vi stod målvakt, spelade kort på matten, håltimme från geografin och sist men inte minst ekonomiprov, det var svårt. nog om det. efter skolan åkte jag hem, kollade lite på teve, åt mat, övningskörde, var ute och sprang och nu sitter jag här och väntar på bättre tider. jag vill ha sommarlov, jag vill ha fint väder, jag vill börja blackeberg, jag vill åka utomlands, jag vill sova.

imorgon blir det franska nationella, kul... sen ska vi spela upp våran teater, det blir kul :D sen på kvällen får jag följa med victoria och kolla på komissarie späck bara för att hon är snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0