armbrytning i korridoren!

nu sitter jag och väntar på maat för jag är hungrig och har precis kommit hem från gymmet. idag var det som sagt nationella prov och jag tyckte det var lite klurigt faktiskt, men jag tror det gick helt okej iaf. ikväll blir det övningskörning en liten stund också, roooligt :D idag åkte mina favorittvillingar till spaninen och jag hoppas att det regnar på dom !

idag var det fint väder och vi hade typ håltimme så jag och vicken gick till pressbyrån och köpe bullar och satte oss i solen och mumsade, mysigt!! på ekonomin var vi väldigt aktiva så vi fick gå ut o korridoren och bryta arm och jag vann på vänster iaf :P <3


Jag vill ha sommar och grönan med mina vänner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0