bio tonight!

idag slutade vi tidigt :) åkte först till solna till polisen och hämtade ut mitt pass sen kollade jag runt i solna centrum sen åkte jag till fridhemsplan på provsmakning och sen iväg till bromma, självklart så missade jag bussen menmen...kom hem för en timma sen hade i alla fall trevligt sällskap av fia, johanna och matilda på bussen :) har nu bytt om och satt på mig lite mysigare och varmare kläder. om ett tag ska jag äta lite middag sen iväg till bussen igen för att åka till brommis och möta jossan sen in till stan möta issa och gå mot bion och kolla på späck :) imorgon är det fredag och bara en lektion typ så de är asssssssssssssss nice :D


nu kan jag i alla fall åka till mallis i sommar dock är de typ de hemskaste passfotot EVER! :(







pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0