jag hatar mygg

Igår var vi hos Jocke och grillade. Vart väldigt trevligt, kul att träffa alla igen, känns som att de var en ganska bra tag sen sist... Vi grillade marschmallows (hur fan stavar man de????) hade massa bra musik, massa prat, nattpromenad och ja det var en riktigt lyckad kväll i alla fall! :) Alla sov över hos jocke men jag och johanna gick hem till mig  vid halv 4 där vi tyckte det fanns lite mer plats att sova hehe... vi hade värsta planerna att väcka alla sen på mogonen på något hemskt sätt men när vi kom till jocke vid 11 tiden igen hade alla redan vaknat och alla utom niklas hade redan åkte hem :(

sen följde jag johanna til bussen men vi missade den typ eller så kom den aldrig(?) så vi la oss i solen vid vid busshållplatsen och väntade på nästa buss, sen blev de mulet och de kom en jäkla massa myggor tror jag fick typ 10 myggbett:( mygg är de värsta som finns!

ne nu ska jag försöka komma någon vart med mitt tal i svenska, de går bajs...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0