"om jag orkar"

idag när jag kom hem hade jag tänkt att jag skulle gå ut och träna men när jag klev av bussen så började det regna och då kändes det inte så kul att gå ut längre så det slutade med att jag satt nerbäddad i sängen med datorn och hade de mysigt och kollade på nån kul serie istället. Nu har jag precis käkat middag med min kära pappa blev tacos , mums :) hmm, funderar på om jag ska orka gå ut ett tag nu ikväll och kanske jogga eller bara ta en promenad... får se ska plugga lite geografi först kanske om jag orkar hehe, fan va lat jag låter nu "om jag orkar" aja. imorgon är det onsdag och värsta dagen i skolan slutar inte förän 4 och bara tråkiga lektioner tyyyyp..... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0