onsdag, fast typ fredag

Idag var de nationellt prov i matte A, efter de hade vi två timmars rast så jag och jossan åkte in till stan och spanade på skor ett tag tills magen började kurra, då gick vi och käkade en nacho deluxe på taco bar! på väg till tunnebanan köpte vi också med oss en ask med jordgubbar som vi sen satt och åt på vår soliga trapp vid rålis, mycket mysigt! efter skolan åkte jag först in till stan och mötte johanna och johanna, kollade runt lite sen åkte jag och johanna och tränade, blev 1 timmas muskel!

förövrigt så märkte jag nyss att jag fått "bikini"linjer efter att jag solade igår! :D imrogn är man ledig och fredag också och även måndag så de känns helt AWSOME! imorrn ska jag soooooova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0