sol och värme!

Idag var vi ju lediga och det var verkligen skönt! Sov ut ordentlig och gick upp vid halv 11 och åt frukost på ballkongen och målade mina naglar. Sen gick jag ut och la mig i solen och solade och bläddrade lite i matteboken. Hade även radiokrig med grannen. Hon har ALLTID sin radio på, spelar högt så alla hör och inte är de någon bra kanal hon lyssnar på heller så då bara för att jävlas gick jag och hämtade en radio och höjde volymen rejält mohaha! Och gissa vem som vann tillslut?! Jag såklart, efter sådär en kvart hade hon stängt av sin! (: har i alla fall äntligen blivit lite brun nu, har till och med bikinilinjer :D sen har jag även varit ut och sprungit en runda. Nu ska jag fortsätta skriva på de hemska sam/geo arbetet vi har.....

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0