Sommar!

okej, jag är sämst på att blogga men jag orkar typ inte för min dator är jättemega seg och fungerar knappast, tar över tio minuter att öppna en jävla internet sida bara -.- men får passa på att blogga när issa inte är hemma så jag kan låna hennes dator istället :) igår var jag, issa och pappa på en sån där övningskörningskurs den b´var skit tråkig sen åkte jag med issa till solna en snabbis och vi åt glass på donken mums :) sen på kvällen kom lottapotta hem till mig vi åt tacos och sen låg vi i sängen och kollade på skärgårdsdoktorn och åt tuttifrutti och chips hela kvällen och natten, supermysigt! vi vaknade och gick upp typ halv 1 idag då gjorde vi frukost och satte oss i solen ute på ballkongen. sen har jag bara pluggat lite geografi och legat på ballongen sovit/solat hela dagen :D idag är de verkligen sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0