Sommarvärme

idag var det thg-joggen och jag och victoria kände att näe vi rokar inte springa så vi gick en mil istället, ganska bra det med tycker jag. vi slutade efter lunch och när jag kom hem så la jag mig i solen med vecko revyn och guuuud vad skönt det var! jag somnade lite och hoppas att jag fick liiiite färg iaf :P  

sen gick jag in och började laga middag med ia, vi skulle steka blodpudding men dom gick sönder och blev inte riktigt genomstekta så det blev ingen succé direkt... efter middagen åkte jag och pappa ut och övningskörde och jag åkte nästan hela vägen hem från lunda industriområde. jag körde nästan på ett barn, men annars gick det faktiskt bra :)


Sommarsommarsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0