thg-joggen

Idag var det THG-joggen, vi var lite slappa och gick istället :) man skulle i alla fall gå/springa 1 mil, runt hela kungsholmen. Vi hade en jäkla tur med vädret så de var rätt så mysigt med en långprommis  :) sen när man kom tillbaka fick man sitta i solen och äta pastasallad i Rålis (: När jag kom la jag mig ute på ballkongen och solade, somande som en stock och låg där i typ två timmar hehe, skönt vare i alla fall!

Nu hade jag tänkt at jag skulle börja skriva på rapporten som vi ska göra i samhällskunskapen och gegrafin men jag vet verkligen inte hur jag ska börja och jag orkar verkligen inte med den här jävla rapportskiten -.- sen att datan inte är sammarbetsvillig gör inte saken bättre eller lättare ;( så, nu har jag tagit ut min ilska lite.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0