<3

det var en gång en flicka, hon hette victoria och hon är helt otroligt sjukt bra och om jag inte minns helt fel så har jag känt henne i ungefär 9 månader och dom månaderna har varit ganska grymma! vi har hunnit med en hel del på så kort tid och jag tror hon vet mer om mig än många andra. innan jag lärde känna henne trodde jag aldrig att det verkligen skulle bli hon och jag, jag trodde aldrig att det skulle bli som det är nu. vi har hunnit med några dagar i köpenhamn och jag kunde inte ens drömma om att ha så kul som vi faktiskt hade. dom dagarna har förlängt mitt liv med flera år så som vi skrattade. vi har bakat pepparkakor, festat, myst, pratat, ätit en massa onyttigt, dansat, cyklat, vart på äventyr i tanto, fått knasiga idéer, suttit och smidit de bästa raggningsreplikerna, vart på bio och jaa jag kan inte säga annat än att hon är helt underbar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååå din gulleplutt! jag älskar dig!

2010-05-04 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0