Vad ska man göra nu då?

idag har de varit en otroligt meningslös dag i skolan, hade bara en riktig lektion och de var idrotten och den är ju lite halvflummig resten av tiden har vi i stort sätt bara hängt runt i korridoren och spelat kort...så hela dagen har i stort sett varit totalt meningslös... menmen, har i alla fall skickat in min sam/geo rapport nu, så de känns skönt att de är avklarat nu! nu är det bara ekonomiprovet och nationella i spanska kvar, sen är det SOMMARLOV! :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... är inte ett dugg trött så pallar inte sova än, jag har redan pluggat lite så de orkar jag inte heller göra, de är tråkigt att sitta här vi datan, det finns inge bra på tv... va ska man göra då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0